Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2012 15:21 - Изгоряха мекиците
Автор: mitociganeto Категория: Забавление   
Прочетен: 1568 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Една баба звъни на съседите:
- Комшу, да имате някаква грейка с топла вода, че нещо кръста ме върти?
- Нямаме, обаче мен като ме завърти ревматизма, слагам на болното място котката вместо грейка и ми минава. Ето вземи котката.
Бабата се прибира с котката в апартамента си и след 10 минути звъни пак - цялата изподрана, а котката като бясна се шмугва вкъщи.
- Леле, комшийке какво стана?
- Какво стана ли? Като и сложих фунийката в дупето някак си стоеше мирна, ама като започнах да и наливам горещата вода, съвсем пощуря, пустата и котка!

Двама мъже си споделят колко зле шофират жените им:
- Моята е толкова зле, че оня ден GPS-a казва: "След 50 метра завийте вдясно и спрете ... ИСКАМ ДА СЛЯЗА!!!"


В кабинета на някакъв доктор влиза ухилен пациент и още от вратата:
- Докторе! Ти си направо вълшебник, докторе! признавам си, въобще не вярвах, че от това лекатство, дето ми до предписа ще има някаква позла, ама ей на - оправих се!
Доктора измърморва нещо нечленоразделно, след което пациента си отива. Сестрата поглежда учудено и пита:
- Че какво пък толкова сте му изписали?
- Аз ли? Аз .... хм ... абе то аптекаря наистина е вълшебник, щото аз по грешка вместо рецептата му бях дал листчето, на което си разписвах химикалката ...

Тате, тате, какъв празник е Хелоуин?
- Същият като 8-ми март, сине! Пияни вещици обикалят улиците...


Баба носи в поликлиниката бурканче с урина за изследване. А там й казват:
- Бабо, не си донесла урина, а олио?
- А аз се чудя що ми изгоряха мекиците...



Тагове:   мекици,   виц,


Гласувай:
6



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mitociganeto
Категория: Забавление
Прочетен: 34071
Постинги: 9
Коментари: 9
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930